sobota, 7 września 2013

35.

O jakże wysokim poziomie inteligencji świadczy fakt, że po miesiącu korzystania z telefonu zorientowałam się, że mogę korzystać z niego również jako z routera.
Nowa praca, nowe mieszkanie, duże miasto. Chyba za bardzo przywykłam do mojej Bovy. Cały jej urok tkwił w tym, że nie było tam nic. Polubiłam ten cały klimat. To, że wychodząc na ulicę zawsze spotykałam kogoś znajomego. Teraz czuję się jeszcze bardziej zagubiona niż na początku. Myślałam, że będzie łatwiej. Tak, udało mi się w jakimś stopniu pokonać barierę językową, przyzwyczaiłam się do włoskiego jedzenia, klimatu...
Może to tylko zmęczenie.
Dostałam propozycję stałej pracy za dobre pieniądze.
Tylko pieniądze to nie wszystko. Nie biorę tego pod uwagę. Chcę wrócić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz